Trött!

Fredrik var så trött i morse när han skulle till jobbet! stackarn, men solen skiner. Det e så jobbigt då han kommer och ska pussa mig hejdå innan han sticker, han e ny duschad luktar så JÄVLA gott och jag e trött o gosig, vill ju bara han ska kägga sig i sängen med mig igen!!! Men icke:D Haha någon måste ju jobba^^

Nu skall jag käka (vet det e sent men jag somna om) Sedan dra till lgh o fixa lite! vi flyttar in om ev 2 veckor:D Jippie! måste bar afå ner mina saker!!
ska även njuta av solen måste få färg=)


Kommentarer
Skrivit av: Lina

Japp det ska jag verkligen göra :)jag har köpt hund :)

2009-06-01 @ 14:40:17
URL: http://liinaedfeldt.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall