Brun utan sol!

Nä de finns ingen sol här, och även om det finns så hjälper det ju inte mig, jag som typ alla redheads blir INTE brun, jag blir röd och sedan brun! Och nu har jag hittat så fina shorts så måste bli brun om benen, och lika bra o dra hela kroppen=) Så jag kör på samma som jag kört på innan DOVE summer glow, man får en naturlig brunhet som kommer naturligt, jag blir inte svart över en natt! vill inte bli det heller vill bara vara "normal" färgad för en gångs skull haha=)  det kan jag rekomendera finns i 2 nyanser!


och här e början, HAHA man ser ingen skillnad på kortet men det gör man irl:D Lovely stockar till ben hahah! Slutar med att jag har mysbyxor iaf!=)

Kommentarer
Skrivit av: Therese

den där använde jag förut oxå, men mina lakan blev helt bruna, haha! sen gick den bort så fort man duschade nån gång oxå. så nu håller jag mig till sprayen... fast bara i ansiktet...

2009-05-26 @ 22:11:28
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Skrivit av: - Hanna

Jag brukar också köra med det där, men vågar inte nu så nära inpå studenten ifall det skulle bli fel, haha! :)

2009-05-27 @ 07:08:39
URL: http://hnaolsn.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall