Dagen!

Jag börja dagen med att gå till ams! Hade på mig mina nya extremt snygga klackar! sedan gick jag på stan o bytte mina tights till en mindre storlek, då märker jag att jag glömmt mina solglasögon på ams, FAN. Sedan gick jag i lite butiker köpte en almanacka till fredrik. sedan gick jag o Jelena till tastyhouse och köpte glass, vid detta lag har har SÅ ont under fötterna av mina nya skor men vandrar änå igen ner på stan och skall köpa bodylotion, på kicks märker jag att jag GLÖMT påsarna på tastyhouse, VAD FAN IGEN. då fick jag gå tillbaka, BARFOTA. som tur e fanns det kvar annars hade jag blivit AS less på mig själv, vad e felet på mig o mitt minne, glömmer fan saker överallt! SUCK

Kommentarer
Skrivit av: alexandra

oho, du kanske är gravid? =) För jag tror iaf att jag bytte ut mitt minne till en bäbis, haha. En tjej frågade hur gammal jag var under min graviditet och jag visste inte ?! Jag kunde inte komma på....sa fel typ 3ggr innan jag svarade att jag var född 86 - HAHA

2009-05-26 @ 19:37:41
Skrivit av: Lutten

Alex: hahaha ja tänk:O Nä hehe det e ja inte! har haft detta minna e hela mitt liv tyvär, men det börjar bli värre nu. tänk då jag e 40 då e jag senil haha:)

2009-05-26 @ 20:11:10
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall