Helgen!


 
Fan det går så fort att man hinner inte med! I helgen har vi inte gjort allt för mycket! vi har njutit av mys och vädret! Var ut i lördags, sluta med att jag somna på toaletten med en handduk som huvudkudde:) Tills fredrik kom o hämta mig! Jag skyller allt på min nattbanan, man skall INTE äta frukt på nätterna då man e rund underfötterna, man mår jämt dåligt av det!!!

Sedan var jag o handla ett par leopard taight på H&M riktigt fina=) OCh sedan satt jag o fredrik i parken o gunga i gungorna:) var mysigt! sedan kom sara o jakob förbi en sväng=) en bra helg=)


min älskling i gungan och med teli högsta hugg:)

Kommentarer
Skrivit av: Therese

haha jag har oxå köpt sånna tights! skit snygga! ;) dom där gungorna ser så bekväma och roliga ut! :)

2009-05-25 @ 22:38:26
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall