Noja!

gud jag e så nojig när det kommer till att okända/skddade nr ringer till min mobil. Jag blir riktigt nervös, varför? Hum, jag tror rädslan i detta är att jag hatar att få "överaskande frågor" Där jag ställs inför att jag måste ta ett beslut fort. Jag är för imuplsiv och har svårt att säga nej så detta leder ofta till att jag säger något som jag efter finner MYCKET jobbigt, och det hela blir mycket MER jobbigt då jag måste försöka styra upp det jag lovade innan! Så därför tycker jag att ringer man till någon som inte är din vän lr så, LÄMNA ETT RÖSTMEDELANDE!! DÅ kan jag lyssna på det, tänka ut mitt svar och sedan återkomma och ge ett bra svar på en gång! Tänk på detta!
SÅ du roger från solleftiå som ringde mig 9 i morse, nästa gång lämna ett medelande så ringer jag faktist upp=)


Kommentarer
Skrivit av: Therese

ja lika för mig, jag svarar inte när det är okänt nummer eller nåt nummer jag inte har... :)

2009-05-26 @ 22:09:22
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall