Norrland

Ja i söndas tog jag bilen upp till stockholm, jag stanna hos farmor och farfar. därfick jag först spaghetti med köttfärsås och sedan rabarberpaj:D Mycket gott! på måndag morgon tog jag bilen till Gnarp till mamm o pappa! Måndagen var ganksa lugn, gjorde inte så mycket! Tisdag vart det tandläkaren och sedan åkte jag till patricia, måste ju se hur hennes skrot unge växer=) GUD så jävla söt Hannie är, jag skulle kunna kidnappa henne=) GRYMT söt! Och sedan åkte jag in till sundsvall och träffa sanna! det var oxå mycket trevligt, var ju ett tag sedan man såg alla=)





HAnnie SÖt unge

Sedan i onsdags så var ag ju hos läkaren och operera mig, det gick oxå bra! Jätte trevliga dom e på kvinnokliniken! dock har jag liiite ont än! O på kvällen tog jag nattåget hem! Är skönt att vara hemma hos fredrik o skåne igen=) Dock e jag sjuuukt trött då jag sov så himmla lite på tåget!!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall