rekryteringsträff

Ja där var jag kl 10 i morse satt o lyssna 20 min o sedan skulle vi ha kortntervjuver, var ju till ett städföretag, tror inte jag fick någe jobb haa min intervjuv var på MAX 5min haha!! kortast av alla typ förutom dom som inte kunde svenska! Det var typ bara jag o 3 till som var svenska ungdommar!

Nu vet jag ej vad jag skall göra! skall hämta vårat nya köksbord ikväll:D längtar som fan hoppas det var lika fint som på bild=) Kommer bli så fint till mina stolar! Sedan få rvi se vad som händer! Laga mat till herrn iaf=) Ska bli så mysigt att det e helg igen, fan mest varit själv denna vecka då han jobbat mycket och nu sätter dom upp en show så han jobbar över med! nästa vecka blir värre plus att han har spelning på lördag hoppas man kan åka dit o se dom, deras första spelning med detta band=) Så kul för dom=)


Har fortfarande inte hört av läkaren, ena provsvaret sa dom skulle komma idag nästa om en vecka...uscha e nervös och inställd på det värsta:(

Kommentarer
Skrivit av: Linda F

Sv:Jo det är lättast med gruppträning,man blir mer peppad då när man ser dom andra ta i:)

Men det blir ju så dyrt att åka in till stan varje gång man ska träna.

Nu gäller det ju att inte ge upp med joggningen oxå,får se hur det går:)Det är ju skönt att röra på sig iaf.

2009-05-08 @ 14:42:37
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall