Shorts!

Och jag har inte visat mig i ett par shorts på ......ja jag vet inte hur länge! mina ben e bara FÖR feta! men iår skall jag vända på det, hatar visa mig i dom, men får dr på mig ett par riktigt höga klackar så man spänner benen då man går haha=) plus att dessa var riktigt fina faktist=)


Haha ja ni ser ju själv, plus att det ser ut som ena benet e smalare än det andra.....fast det kanske de e:/ OCH jag står frammåt lutad för att kunna fota därav fläsket på magen framträder HAHA, får hoppas jag vågar använda dom bara så dom inte blir liggandes:D

Kommentarer
Skrivit av: Linda F

Dom var jättefina.Vart har du köpt dom??

2009-06-04 @ 17:04:59
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall