sista april

Skriver lite omvänt här haha, men ibland kommer tankarna och så inte efter datumen:)
Vi började kvällen hos sara och jakob där även Bror, jocke och bella(tror jag jockes tjej heter) Jag och fredrik var. Dom bor i en jätte fin 2a mitt i stan sååå fin! vi satt där vart en vinare och öl för resten, spöade alla andra i guitarr hero (jag e inte förvånad HAHA)sedan skulle vi till telegrafen som var stängt så vart PL13 dock proppat med folk så vart en grogg o sedan drog vi vidare, där vi träffa Brors tjej o en polare till henne! vet ej hur länge vi var här efter en tequila shot vart ag så illamående så jag drack inge mer och fedrik vart BRA full! Var lite fräck mot taxi chaffören men det löste sig! Men du e så sjuukt underbar! Du skall bara veta hur mycket jag älskar dig! Längtar så himmla mycket tills vi får VÅRAN lgh:) var idag och kollade på en sänggavel, nytt köksbord och jag hitta massa fina saker jag vill köpa, dock antränger jag mig för att inte köra lgh för flickig.....jG BOR TROTS ALLT MED EN HÅRDROCKARE:d HAHAHAH

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall