Torsdag kväll!

Nu har jag kommit ur duschen, kollar på grannfejden HaHA pinsamma människor! Fredrik har jobbat kväll idag! brukar komma hem vid denna tid men idag skall han trumma så han lär inte komma hem förens mycket senare! Så tråkigt att han ej e hemma men men! Får ju sova breve han iaf HAA Och snart e det helg oxå! Super nice!!



I morgon skall jag till rekryterings träff med en städfirma, inte mitt drömmjobb men de e iaf ett jobb:D Så håll tummarna!!

JA idag var jag även hos läkaren.......gaah vill bara dagarna skll gå så jag får svar nu på en gång! Finns inget värre, alla tankar, ångest och alltid det värsta!! Så håll tummarna för det med att jag e frisk!!!

Kommentarer
Skrivit av: madde

sv: nej jag har juh också det problemet. Det mesta sitter bra i midjan men får alltid ta typ 2 strl större för att få plats med hyllan haha. Störigt eftersom det inte direkt är smickrande att se större storlek på lappen HAHA



ja grannfejden kollade jag också på. Tråkigt att det alltid ska skylla från sig hahaha

2009-05-07 @ 22:11:16
URL: http://justmadde.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall