vecko start!

I söndags var vi till linda och daniel och grillade och kolla på deras nytillskott alma hon var jätte fin, så gullig! och maten smaka bra, även vovvarna fick följa med!

Igår (måndag) vart det stor städning och tvättning, så tyvär ingen träning=/ Men de e nog jobbigt att städa!! :D vart fint iaf! men guuud så jag längtar till den nya lgh nu alltså!! shit så mycket damm det blir i denna lgh på en gång! och duschen ojoj jag fattar att dom måste renovera allt då vi flyttar!!

Idag gick jag till ams (hade dock tagit fel dag, skulle vart där i morgon men han fixa det ändå) Så det var bara ner o vända, jag som gick upp tidigt o allt=) Fredrik jobbar hela dage idag, jag som verkligen skulle behöva en kram just nu! Ibland känns livet lite jobbigare än vanligt och är så skönt att veta att han finns där då! Vart en sväng ner på natilus o träna pilates, inte riktigt lika jobbigt som sist men shit min mage haha! Kommer ha ont i morgon=)



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall