Grymt inspirerad!

Gud jag vill bara skapa, jag känner mig mycket kreativ. men ändå kan jag inget göra:( Jag vill köpa massa nytt till lgh och pyssla, göra julgodis och gulgrans prydnader, Fixa julklappar pynta, baka måla om möbler måla ja ni fattar, så kan jag ej:/ i morgon skall jag fixa lite till köket iaf ska ut och plocka lite ris bara! Och i helgen kommer farmor med massa mossa så jag kan fixa kransarna till dörren:D
Såg även att panduro ger medlemar 20% rabatt så har man inte råd att lägga ner det på saker som egentligen inte behövs;P men är grymmt fina:D

Gillar ni att pyssla hemma och fixa inredning, bakning mm???



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall