Japp!

Första dagen med tidigt morgon!
Känns bra men e as trött och lär inte bli bättre till helgen!! Men men jag är hemma tidigt iaf vilket e skönt!

Till helgen är det första advent, fy fan så mysigt:D Ska till veckan iväg och köpa lite julblommor och pyssla lite här hemma:D Mys och baka, baka massor, helt underbart!!

Igår hade jag dock en dålig dag, därför jag inte blogga så super mycket! Kännde mig bar airriterad på alla, vela slå o spy galla på er! Finns fortfarande endel människor som jag stör mig på, men försöker att ignorera det!! Vi är olika helt enkelt jag accepterar det och försöker göra det bästa av det, men får ont i magen o bin i skallen så fort jag tänker på dig *blä*

Dä nu ska jag ta en dusch, käka kladdkaka och kolla tv;P

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall