Kom just på hur mycket jag hatar det!

Ja Vind, fy fan då jag gick till jobbet i morse! Det blåste så mycket att jag ibland stod still, satte luften i halsen och höll på att dö, det tog extra mycket på krafterna att orka gå den lilla biten:(

Men när jag kolla ut genom fönstret ¨på jobbet så vad ser jag??? SNÖ fattar ni.......!! Jag flyttar 90 mil söderut och får SNÖ före mina föräldrar i sundsvall!! fast gör inte så mycket, jag vet att det regnar bort innan de ens hunnit landa?

Har ni fått snö hos er?


Kommentarer
Skrivit av: Therese

va?? snö nere i skåne redan? :O

2009-11-04 @ 21:02:16
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall