Max!

JApp nu har jag varit på ett max pass, träning alltså;P Man riktar in sig på en grupp muskler och kör stenhårt i 30 min, idag var det ben och rumpa......J.LO rumpa here i come;P Nä men shiiit så jobigt det var. märks på en gång att man inte tränat på länge och det e sjukt jobbigt, jag vela både dö o spy på samma gång! Fast nu känns det underbart så i morgon blir det power yoga tror jag att det var!

Nu jävla när maninte har jobb längre får man börja ta tag i träningen igen! Fast min största problem är nog matvanorna, inte att jag äter för mycket lr fel utan att jag äter för lite=(

Det ända jag har ätit idag är 2 fullkornsmackor med ägg och yoghurt.....något säger mig att det är förlite!! Så nu skall jag in i duschen och sedan MÅSTE jag äta!!!



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall