Önskelista!

Japp nu är det så att på efterfrågan av min mamma så lägger jag nu ut en önskelista! Jag vet att det är tidigt och jag kommer säkerligen fylla på denna flera gånger! MEn nu får mina nära o kära lite tid på sig att se vad jag önskar då jag även fyller år den 4e jan! Och mamma och jag är inte jämt på samma sida om man säger så, men här kan jag ju lägga ut bilder så att hon med förstår vad jag menar:D


1. Överst på min önske lista ligger bakmaskinen och mixern( det är värkligen önske då jag vet att jag inte kommer få detta;P) (klicka på bilderna för att få dem större)

 

2. Berlocker & överiga smycket från thomas sabo


(finns hur mycket som helst från han som är HELT underbart!, Och det bästa är att dina berlocker från arbandet även funkar att hänga i andra smycken som tex halsband)


3. Tidningsställ( hah akonstigt att önska sig detta kankse men jag vill ha ett och har inget) Det måste dock vara i landtligt/shabby chick stil!!

 

 

4. Presentkort: Det uppskattar man alltid även om det bara är en liten summa! Här är några ställen som jag önskar mig det ifrån(blir så klart glad för allt):

  1. Indiska
  2. skoaffärer
  3. hemtex
  4. ikea
  5. pandurohobby
  6. kakburken.se (baksaker på nätet)
  7. klädbutiker ( lindex, h&m, ginatricot osv)

 

5. Te koppar från indiska (presentkort)

 

Peacock Lisa Bengtsson Antique cup
Dessa är två av muggarna jag hitta sm jag gillade, men finns ju hur många snygga muggar som hellst på indiska! Därför önskar jag mig presentkort där! Här är även lite andra saker från indiska som jag önskar mig!

Skål Starlet 2-storie Kashmir 2-storie

6. Jag önskar mig baksaker (som ni även ser i inlägget ovan) Som tex: Kakfat(även här gärna i retro/lantig stil) Kakformar med roliga motiv, en kavel i plast! utstickare mm:D

7. Pälsmössa (fejkpäls så klart)


8. Öronmuffar  



9. Te sil, och inte då en klämma/boll sedan har jag massa av utan mer som på bilden nedan(
 en sådan man sätter i muggen, lägger i löstet och häller på vatten!

 

 

10. Te förvaring ( lantlig stil här med, gärna vitt trä lr zink)

Samira tea/ Samira coffe



11. Muffins plåt!!


12. BakBöcker! Allt från muffins,kakor, tårtor till dekorations tips och puntning mm!

13. babyliss locktock iCurl




14. Pyssel/inrednings böcker. Tips på inredning(lantligstil) tips och ideer på blomster arrangemang och kransar mm!

15. burkar - blåt & glas (för kakor, godis, bröd mm)

16. gitar hero till xbox 360

17. Lips till xbox 360 *nörd*;P

18. "diskmedels set" 




Ja detta var lite av de saker jag önskar mig! Jag blir glad för allt och det vet ni! Detta var mer en hint och lite ideer!! Kommer som sagt antagligen fyllas på;P

Kommentarer
Skrivit av: Hanna

Finfina saker :) .

2009-11-14 @ 18:50:25
URL: http://hannakristinejervstrom.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall