Otur!

Ja som flera andra har påpekat är det ju fredag den 13e idag, och jag böjade dagen med att försova mig, vaknade samma tid som min buss går:( fick stressa som fan, men kom bara 20min försent! så skönt!

Nu sitter jag här hemma i min ensamhet, ferdrik jobbar natt i dag o kommer hem i morgonbitti!! Så just nu håller jag på att baka bullar, vanilj! Får se om jag kanske gör lite kanel oxå!!

Tog sprutan mot baconfeber igår, gick super och de ända jag känner av pytte lite är lite värk i armen!!

Hoppas jag tar mig till skogen i morgon, vill ju verkligen ha mossa till min krans ju!! hum

Gör ni en fredag som denna?`??

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall