Pyssel!

Japp i torsdags var jag ju själv då min sambo åkte till gävle, Så då vart det stor städning och lite oyssel, två små jul kransar till köket!

Väldigt enkelt och mycket fint och hemtrevligt:)

JA tog bara ståltråd och gjorde två stommar (valde hjärtformade) Sedan klädde jag dom med valfritt ris, band dom med sytråd, dels för kransare är så små så det funkar, och riset så tunns så grövre tråd hade nog synts!
Sedan satte jag bara band o toppen och hängde upp dom i gardinen, Gulligt va?:D



Jag valde att ta ståltråden två varv då det var lättare att fästa riset på det!!



FÄrdig:) bara på med band och fästa den!!



Vela egentligen ha vita virkade band men då det snart är jul (och inte hitta andra) så fick det bli röda rutiga:D



Så nöjd med resultatet:D vad tycker ni??

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall