The weekend!

Japp, lördagen gick bra, var ju barnvakt till linda och daniels 4 kidz!

När vi kom var alla vakna, linda nattade Alma innan dom gick och Felix gick o la sig halv 8, kl 9 gick sedan gabriel och alexandra och la sig! Helt utan diskussion lr sura mina, alla var glada hela kvällen! Var kankse alma som vart surast i slutet:)
Hon vakna först en gång, då kom Linda hem o ammade lite o natta henna, sedan vakna hon efter en timme men då lyckades jag få henne att somna om igen, och finns dte något mysigare än en lite bebis som ligger o sover i ens armar, fyyyy blir helt kär! Sedan som hon i ca 1,5 timme men då vela hon inte somna om, gick bra i ca 30 min sedan vaknade den lille djävulen i henne! Efter en stunds skrikande slutade hon lagom till linda kom hem igen, och då var ho super glad och satt o snacka och dansa och hade sig! Söt skit!




Kommentarer
Skrivit av: Josefin

jag drömde om bebisar i natt, speaking of them menar jag. att jag ammade. hjälp! :S jag vill INTE ha nån baby... har läst nånstans att om man drömmer om bebisar/att någon föds, så betyder det i verkligheten att någon kommer att dö, sånt där drömlexikon. kanske blir jag efter vaccinationen mot baconfebern.

har en fråga angående bloggdesign; hur får man hjälp med det och vad kostar sånt?? så himla tråkigt med de stilmallarna som man kan välja på blogg.se... läste att du har börjat jobba förmiddag/dag istället, måste kännas skönt? jag vill också hitta ett dagjobb. säg till om du hör nåt om lediga jobb! :) ha det bra.

2009-11-10 @ 12:28:27









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall