Vad skall jag ge?

JA nu innan juletiderna behöver jag lite råd!

Jag ska nämlingen ta med mig en present på julafton först tänkte jag ge en hemmagjord julgrupp men kom nu på att det är roligare att få något hemma lagat frågan är vad bara!

Jag väljer just nu mellan marmelad eller inlagfrukt!
Men vad tror ni passar päst att ge bort? (svärmor är det som skall få) och vilken smak passar att ge sådär vid jul?

Mina tankar just nu är:

Inlagda saffrans päron
inlagnda ingefärs päron
Marmelad ( ej bestämt smak än)


 

Vad tror du blir bäst?
Och har du några smaskiga smaker på just marmeladen??


Kommentarer
Skrivit av: Hanna

JA, visst .



Mm, älskar dom :D .

Skrivit av: anna

jag ger varje år till min familj grapefrukt- och kumquatmarmelad. den är väldigt uppskattad, tror inte att jag får komma hem till jul om jag inte har den med mig :P den finns i vår kokbok om du har den, annars kan jag skriva upp den åt dig.

2009-11-29 @ 16:10:54
URL: http://a
Skrivit av: anna

jag gör varje år till min familj grapefrukt- och kumquatmarmelad. den är väldigt uppskattad och jag tror inte jag får komma hem till jul om jag inte har den med mig :P receptet finns i vår kokbok, om du inte har den kan jag skriva upp det till dig.

2009-11-29 @ 16:12:25
URL: http://savve.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Anna: Jo det brukar ju uppskattas:D Hum det lät spännande! Jo jag har den kokboken så ska kika på den:)

2009-11-29 @ 19:20:32
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall