Äntligen!

Japp nu e stora mysiga släkten här (och om en månad kommer farmor och farfar ner:D) Lillebror(som är säkert minst 1dec slängre än mig, är ocå med, fy så mysigt, var ju länge sedan man träffa dom plus att det är kul att visa dom skåne:) Så efter en lång tågtur är de äntlingen framme!

Grattis till pappa oxå dom fyller 46 (tror jag) Så i kväll skall vi fira både han och mathias (som fyller om en vecka) Först blir det middag på cardinal (tror jag haha) sedan skall vi dra över till danmark och få i oss några danska öl:D mycket trevligt! Har även lurat med sara och jacob! så blir nog en super trevlig kväll!

Vad skall ni göra ikväll?

Kommentarer
Skrivit av: dani

Oh vad jag blev sugen på en härligt söt cupcake! mysig header:)



Ja har ett tips till dej då... kanske en voodoodoll? lite unikt o läskigt:)



2009-10-23 @ 23:32:36
URL: http://justdani.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall