Äter jag för mycket?

Och jag tänkte redovisa här min dag av vad jag har ätit idag! Och sedan vill jag höra er åsikt, är detta för mycket? (jag vet att jag äter mycket frukt och grönt, men det ska man väl lr?)

Frukost: 2 mjuka mackor m leverpastej o gurka, och en hårdmacka en kopp te!

Lunch: 1 glas yoghurt 1 macka 1 äpple

mellanmål: äpple

Middal: lax och pasta och sallad!

Mellanmål: mandarin

Kvällsfika: te och 2 knäcke mackor!

Jag ser själv att jag kankse borde ätit en bättre frukost och lunch:/ hum vart knas idag kankse haha!


Kommentarer
Skrivit av: Kajsa

Jag tycker att du verkar äta bra!

2009-10-28 @ 18:50:52
URL: http://kajsasundin.blogg.se/
Skrivit av: Blivande dietist

För mycket äter du absolut inte. Funderar hellre på om det kanske är för lite, men det beror ju helt på proportionerna på "ett glas", middagen och påläggen. Men, det ser bra ut ändå (fast middag bör kanske varieras med något tillagat) och huvudsaken är att du inte går hungrig. Men för mycket mat? Nej..

2009-11-08 @ 00:50:18









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall