BACK!

Oki I´m back!
Har helt enkelt inte haft lust lr tid att skriva. Har fått ett jobb. Sitter på administrationen på dhl och i kassan/aviseringen! Trivs jätte bra! men är tyvär bara 2 veckor till sedan e jag arbetslös igen=(

Jag ska försöka blogga påde innan jobbet och efter, men jag lovar inget! Jag har så dumma tider att jag helt enkelt är borta heela dagarna och det är ju inte dte roligaste kankse! Och jag e slut då jag kommer hem!

Hösten har kommit till skåne iaf! Härligt säger jag dock börjar det fan bli vinter kalt redan, det är inte alls så skönt!
Sedan jag skrev sist har vi haft inflyttningsfest, jag har fyllt i gadden, linis har varit ner och massa fest ni har missat;) Men men jag hinner ta igen det haha! men här kommer lite bilder som varit under tiden iaf!!


Ego bilder!


Inflyttningsfest: Bror, josefine och jag!


Nu är den ifylld! mer komma skall:P


Jag och linis :D


Var bara tvungen att visa vilket fint kök jag har...igen:D


Under en blöt kväll på krogen, linis såg massa snygga skåne pågar haha


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall