Bakning!

Jag har inte bakat så mycket nu då jag jobbar! lr jo lite äppelkaka och sådant! MEn jag tänkte visa lite jag bakat iaf!

Josefin fyllde år, så hon fick två prinsses tårtor, hon tycker om rosa så självklart var dom det!! Gjorde allt sjäv, från bottnar till marsipanen haha STOLT! Är min första egna tårta så det finns mycket att slipa på men så här vart dom!!


Denna klassisk prinsses tårta med vanilj och jordgubbs fyllning!




Denna är choklad och banan, detta lock är katastrof haha! Men men ska bli grymm på detta haha!!

Dessa bakade jag till sambon då han hade repning med grabbarna, vart riktigt goda o killarna åt up allihopa, tar det som en komplimang:D


Minns ej vad de heter, men goda var dom!

Jag ser fram emot att få baka massa fler tårtor, men svårt vi e bara två i familjen :D Pappa kommer ju ner på hans födelsedag men jag e gluten allergisk så går ej att baka vilka tårtor som hellst!!


Kommentarer
Skrivit av: Therese

Du får öppna eget konditori! ;)

2009-10-12 @ 06:47:56
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall