Det går undan!

Hur kan allt bara vändas, hur kan det gå från vitt till svart på några sekunder! är det bara i mitt huvud? nä...eller.....kankse! Jag hatar detta, vet att detta har nu förstört hela min jävla dag! Jag hatar att inte vara den glada människan jag är. Även fast det är väldigt få människor som får se denna person i verkligheten, att visa sig nere och ledsen är att visa sig svag, jag är inte svag! Jag är stark som fan! Och dom få gångerna jag e svag, då är jag det instängd på toaletten, sittandes i garderoben eller liggandes i sängen med ryggen mot verkligheten så ingen kan se eller höra mina tårar!

Allt känns tungt idag! Allt känns svart. Ibland önskar jag att man kunde köpa livslust på tub, boosta upp sig lite. för idag skulle jag verkligen behöva det!
Jag vet inte ens hur denna kännsla kom, jo det gör jag don igårkväll framför tv smög den sig på. Man söker feedback men fr inte riktigt det jag behövde! Då gick det utför, min hjärna bearbetar tom skiten då jag sover, när ja vakna hade jag glömmt det, i 1 timme eller så! Sedan går man förbi spegeln och där hitta jag det igen!

Nä nu jobbet. Detta vart privat men det bjuder jag på!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall