God morgon god morgon!

Japp, jag känner mig lite förkyld faktist! Eller jag har ont i halsen och i nacken upp i skallen, typiskt vilket man brukar få vi en början till en förkylning! Vore väl toppen om jag låg as förkyld då mamma o pappa kommer :/ nänä stay well haha!

Idag ska jag börja 14 ist för 16 skit skönt, och skall göra det hela veckan! Så summa sumarum är 8 timmar extra denna vecka, kan man klaga på det lixom? nope! More cash for me!
Nu håller jag på att koka ägg och smälter choklad(?) haha måste ju doppa mina kära besvier oxå! Sedan får ni se lite bilder och recept:D

hoppas ni får et super start på dagen!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall