Pyssel!

Japp jag började dagen med frukost och en tur till väla med mattias! mycket trevligt och behövligt=)

På panduro vart det lite pyssel saker till helloweens bakning, pasta färg, lite formar, penslar och så jag kan fixa min sockerpasta:D är dock mer saker som behövs inköpas!

Sedan in på zoo butiken grizzly, vart dock bara hundmat!

Kolla runt lite efter maskerad dräckt till fredrik, jo hitta massa skoj, men det får han bestämma själv, hjälpe han bara att leta efter ställen med skyssta kostymer på! Åhh han kommer bli sååå bra om han lyssnar på mig:D

Sedan in på buttericks, vart lite blod, lösskinn, ampuller och vit färg! Får se vad vi kan åsta komma med det haha! Fast självklart skulle jag ha huggtänder, dom ända jag hitta sa hon i kassan inte var så bra, men att dom får hem bättre i morgon, dock ändast 4st:( Jag måste dessutom dit innan jobbet och jagg börjar kl 11, så får gå upp tidigt och hänga på dörren för att få mina kära huggtände:)

Vad skall ni göra på halloween?



bilden har inget med inlägget att göra men kännde att jag behövde ge lite kärlek:D Har bara drömmt massa mardrömmar och har enorm huvudvärk, och det ända jag längtar till är att få krypa ner i soffan breve min älskling!! måånag timmar kvar:/


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall