Red head!

Jo jag måste gå till frissan igen, just nu har jag i stortsett min naturliga hårfärg, inte färgat på hundra år, och jag är så less på det av flera anledningen (alla kan jag ej skriva här men det retar mig som fan) Och i butik hittar man ej denfärgen som jag vill ha! Men förhoppningsvis har jag råd nästa månad iaf, för denna tror jag inte (Tyvär) Jag vill ha mer orange/koppar rött, inte rubin/lila rött, nä fy inte min grej, mer osm bree i despirata hemmafruar:D SÅÅÅ fint och så mig!! (är ju naturligt rödhårig, dock är jag rödblond)

Vilken är din favorit hpr färg? På dig och andra?
Som ja skrivit förr har jag svårt för blondiner (men som sagt inte alla och det finns alltid undeantag;) )



Hennes hår skulle jag döda för.


Kommentarer
Skrivit av: Cassandra

jag är också rödblond orginal :D chokladbiskvierna såg supergoda ut, tack för tipset dem ska jag testa :)

2009-10-25 @ 22:34:29
URL: http://enbloggomsandrasliv.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall