Skit skor!

Jo här sitter jag, det går ganksa sakta och jag har inte så jätte mycket att göra, typ inget för min del just nu! Men har precis käkat mumma iaf! det e ju trevligt!

När jag kommer hem skall baka kladdkaka tror jag:D Känner sådant otroligt sug efter det, då jag ser bilder överallt i media just nu!! typiskt;P eller så skall jag ta och vänta med dettill helgen så kan jag äta det med gott samvete.....det ända onyttiga jag har ätit denna vecka är isglass:D

Mina skor är så juuukt trånga, så det värker i hela benet, dom sitter åt över vristen lixom:( buhu, men men skall gå till bussen ikväll med!! jaja


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall