Snart är det helg!

Timmarna går segt nu, dom lixom släääpar sig fram, men snart är det helg. Mina planer var ju att sätta mig farmför tvspelet och käka kyckligvingar:O haha. Men nu ser det ut som att jonas o hans thaifight gäng kommer och vvåldgästar mig ist. inte hundra bestämmt än, får väl se. Men det vore ju trevligt det med, även om jag då måste hem och städa innan(ser för djävligt ut) haha men men. Dom åker ju hela vägen ner från sundvsall för att tävla här i morgon. ska bli skoj o se när dom fightas, aldrig varit på thai boxningfaktist! Har du?

Min middag idag var urusel, maten som jag köpt färdig på OJ ica (illa) smakade skit, (tack fredrik för ditt tips;P) Så min middag vart, 2morötter, 1 ask läkerol, 1 clementin. ja det var väl de haha, fikat vart sedan 1 banan;) Och nej jag kör ingen kissie diet, det bara vart så!

Så vad ska alla göra i helgen då? Några skojiga planer?

(tyvär inga bilder, då jag är på hemlig plats;P)

Kommentarer
Skrivit av: Anonym

jag har typ bara suttit och slöat :P

2009-10-16 @ 22:29:59
URL: http://designbyjessica.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall