tv spel o bara överkroppar!

JA min kväll var ju planerad att bli kyckling vingar o tv spel, men det vart tvspel och nakna mansöverkroppar hahaha! DE NI:D nä men som sagt jonas o 2 av hans polare kom ju ikväll och dom ska fightas i morgon, så här springer dom och väger sig, dricker massa shakers hit och dit, ja jag bara sitter där o kollar;P HAHA
Nä fy madelen skärpning! försökte bara få fram likheten där med kyckling vingar!

Ligger nu i sängen och väntar på att älsklingen skall komma hem! Så tomt att sova utan honom! Men snart är han hemma! Ska bli så skönt att det är helg nu! tyvär e min heltids jobb över, nu blir det bara 4timmars igen, men bättre än inget!!

Nu skall jag kolla på roast på berns!

Sweet dreams;P


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall