Big shopper

Ja nu har jag precis kommit hem från affären, jag tog bussen ut hanldade ( hade i tankarna helatiden att inte handla för mycket) När jag sedan skulle gå från butiken till bussen....buhu så tungt det var, bara den streckan fick jag stanna 2 gånger, sedan på bussen åke tillbaka in till stan och sedan rån bussen till lgh sägert 15 stopp till hahahah fatta hur mycket jag hanldade, köpte massa kassar men kom sedan på att det e fortfarand elika tungt efter som jag har bara 2 händer att bära med så spelar ju ingen roll om jag har grejerna i 2 eller 8 kassar...smart?....nej.....miljövänligt?.....nej!

Men nu har vi mat hemma iaf=)  och det vart billigt oxå=)

Nu är älsklingen påväg hem för han mådde illa på jobbet plutten, hoppas han inte blir magsjuk, tråkigt att ha en sjukling hemma och jobbigt för han, vi ska ju bort dessutom i helgen!!!



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall