Dåligt dåligt!

Ja med uppdatering alltså, blir så på helgerna tyvär...man har fullt upp med att städa och vara social:) My love e ju hemma (dock var han så bakis igår att han sov hela dagen) Och i fredags var v och åt hos hans bror o jossefine mycket god mat och trevligt sällskap, dock lite mycket sprit för herrarna kankse:) Och igår var vi ut och käkade med sara och jacob, oxå mycket trevligt, mötte upp chatrin oxå o väl ute kom de massa folk! Vart en lugnare men ändå trevlig kväll!

Och ja nu e det söndag, jag måste snart fundera på käk då jag e as hungrig. Och nu är det BARA 3 dagar kvar tills jag ska tatuera bröstkorgen haha (farmor kommer döda mig;) Men men får köra polo krage då jag e där, plus att jag läst om så många som gjort en cheast piece och alla säger att det känns ganksa bra! Har du som läser någon erfarenhet av de? berätta då=)



Kommentarer
Skrivit av: Therese

den nedersta bilden var snygg! jag har hört att det gör ondast bl.a. på revbenen (där jag ska tatuera) har du ngn erfarenhet av det? ;P

2009-09-07 @ 09:31:55
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall