Födelsedag!

JApp på torsdag fyller Josefin 22 (sorry om jag skriver fel men har för mig det var så;)?) Och efter som jag är en fattig sate så skall jag baka hennes tårtor som hon skall bjuda på......Båda blir nog gluten fri då hon intetål det, vi "vanliga" människor får helt enkelt ta det, och det smakar ju inte alls något stor skillnad! Men nu till den fårgan jag redan börjat fundera på....Vad skall man ha för fyllningar? Dessa är de jag har funderat på:

Choklad/vanilj

Choklad/banan

Jordgubb/vanilj

Hallon/vanilj

Jordgub/banan

Finns det några mer fyllnngar? De gärna tipps och råd? Vilken är din favorit fyllning?
(josefin läser du detta så svara gärna haha)

Och sedan dekoration, (som är min favorit) Ena tårtan har jag redan bestämmt mig för hur den ska se ut, men den andra då? ge några roliga tips där oxå=)

Här är några som jag verkligen gillar!


Kommentarer
Skrivit av: Josefin

jodå, jag kikar in här emellanåt. ja, jag vet inte vad för fyllning. jordgubb/vanilj är väl det som brukar vara i princesstårtor?? jag vet inte, det blir bra vilket som! :) så himla snällt av dig att baka!!!!!! :)

du, det är laktos jag är, inte gluten! ;) men 22 är rätt! vi hörs och ses!!!

2009-09-15 @ 10:20:10
URL: http://loppish.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall