Gosch vilken smärta!

Jag har haft en infektion i tandköttet och enorm tandvärk, plus att jag har länge tänkt börja använda flour sköljning pga att få bätter tänder. så igår gick jag till apoteket och stod länge o funderade, men lite hjälp kom vi fram till att ta listerine, och jag säger bara FYFAN så ont det gör, man ska ha 20ml i munnen i 30sek....ajaj det blir korta sekunder för shit så det svider i munnen, tom fredrik spottade ut den tidigare och dessutm, när man väl får spotta ut den man förväntar sig frigörelse men just den sekunden gör det extra ont!! Men som man säger, vill man vara fin får man lida pin!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall