Hur kan det vara så?

Jag går hemma hela dagarna, jag går ut och går med hundarna, kankse går o handla och jag träna ca 1 gång om dagen! Ja det var det...så jag borde ha ganksa mycket tid över till annat, typ städa, fixa och dona....och ja det har jag väl oxå, men FAN så lite inspiration man har, jag vet ju att jag alltid har tid i morgon att göra det då om jag inte orkar idag lixom.
klockan är 13.15 och jag har precis ätit frukost, inte för att jag sovit länge(gick upp 10 så ganksa länga haha) utan för jag har ingen broska, är så mycket enklare att bara sitta framför datorn/tv och bara glo. Gud så deppigt! Men jag tror tyvär att detta är vanligare än man tror. "men ryck upp dig då, och skärp dig" säger alla......mm jävligt lätt=(

Så Nu skall jag städa (igen)

 

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall