Mag ont, ånget och rädsla!

Fan och där kom det, jag blir så sjukt klyven, jag vill verkligen detta, inte för min skull men för andras. Så jag är glad jag är verkligen det, andra människor blir glad och hoppfulla pga av detta, men jag....nej, jag vet redan hur detta kommer sluta, förr eller senare! Om inte så blir jag himmla chockad. Men men då är frågan skall man ta itur med skiten på en gång eller skall jag ge de en chans och be och hoppas att det inte går rätt kepp åt helvete? :( Fy fan jag får ont i magen bara av tanken, mina kännslor har krig mot varandra och åker en bergochdal bana:(

Skiiiiit

Kommentarer
Skrivit av: Kajsa

Men vännen! Vad är det?

2009-09-15 @ 13:45:48
URL: http://kajsasundin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall