Bra start!

Jag är stolt över mig själv! Hela denna veckan har jag ätit bra och med jämna mellanrum, nu gäller det bara att klara av helgernas frestelser och köra på nästa vecka! Det sjuka är att jag tror att jag äter bra, men ändå känner jag att jag äter för mycket och fel.....denna kännsla hänger över mig heela tiden, att jag äter för mycket!! Så kommer köra en gammal repris. Här kommer allt jag har ätit denna vecka. Om du läser detta och kan något om ämnet ser det då ut som att jag äter för mycket? eller för onyttigt?

Måndag!
frukost: Fil med banan och en kiwi.
Lunch: Clemetin
Middag: Laxpaj med dinkel skal sallad och vatten!
Kvälls fika: Äpple

Tisdag!
Fukost: Fil & 2 kokta ägg
Lunch: Laxpaj med dinkel skal sallad & vatten
2 Clementiner
Middag: 2 majskolvar & Smoothi
Kvälls fika: 1 sked Keso + en burk makrill i tomatsås

Onsdag!
Frukost: Fil & 2 kokta ägg
Lunch: 1 sked Keso + en burk makrill i tomatsås
Middag: GI biffar(3st) & Grönsakspuré, en knäckemacka!
Kvällsfika: kiwi

Så hur ser detta ut? För mycket? Tror dock måndagen ser lite "tunn" Som sagt hatar denna känsla jag får så fort jag äter, att jag borde nog inte äta så mycket! Sitter dessutom och kollar på 4:an nu, han som bara skall äta Mcdonalds, gaah ångest haha!


Kommentarer
Skrivit av: Madeilene

det är absolut inte för mkt... det som är bra med GI mat är att man får äta hur mkt man vill bara det är så lite kolhydrater som möjligt/inga kolhydrater :) Man ska vara mätt och tränar man /motionerar mkt ska man dessutom ha mer mat så jag tycker det där ser bra ut om du blir mätt på de där :)

2010-02-04 @ 18:48:16
URL: http://justmadde.blogg.se/
Skrivit av: anna

måndagen ser väl som sagt lite tunn ut. tisdagen var bäst, enligt min åsikt. och för att "härma" föregående talare så när man tränar behöver man ju mer för att kroppen ska ha något att arbeta med.

2010-02-05 @ 12:17:23
URL: http://savve.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall