Cupcakes!

Nu kan jag visa resultat:D



Som ni ser så MÅSTE jag köpa nya tyllar och så! Plus att jag märkte att när det var hasselnöts bitar i fluffen så satte den "stopp" då jag spritsa. (därför en skit ful cupcake i  mitten som e odekorerad!) Lite olika formar från olika ställen!




Detta är vanilj cupcakes med hallonsylts gömma! Frostingen är en vaniljcreme! (vart dock inte så fast som jag ville, men det smakade ju bra iaf) Rosor i socker pasta och choklad hjärtan.



En choklad cupcake med nougat och hasselnöts fluff! Vart super god. SP rosor och vit choklad hjärtan!!!


Kan ju passa på att skryta med att detta var mina första hand gjorda Rosor, så jag är mycket nöjd=) Även fast Toppingen vart sådär i utseende pga konsistens och tyllar.

Ska köpa utstickare och nya tyllar:D



Lägger upp denna bilden så syns rosorna lite bättre=)

Kommentarer
Skrivit av: Josefin

Chokladcupcaken var godast! :D

2010-03-01 @ 09:32:58









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall