Endast!

2 timmar kaar:d Vart en sen lunch idag då mycket tjaffs drog ut på tiden! ÄR tydligen mycket svårt att bara ta ett svar och acceptera det! Nä man ska diskutera och demetera HELA tiden!!!
Efter jobbet måste jag hem och städa, sedan skall jag träffa jossan, ska ev slinga hennes hår oxå!!! Var ett tag sedan, men jag är ju en naturbegåvning!!:D HAHA

Fredrik jobbar helg denna helgen så jag ska även roa mig med att måla och göra klart badrums skåpet så jag sedan kan börja på byrån:S haha skoj va;P 
På söndag ska vi antingen springa igen eller så ska vi spela badminton det är ju så himla skoj:D

Har föresten fått fler tider på dhl nu:D ska bli skit skoj och pengar e alltid välkommen!!! 

Hur ser eran helg ut? Något särskilt för er eller tar ni den som den kommer?

hug 

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall