Finaly!

Är det helg:D Fan så skönt! Jag vakna av en duns och detvisade sig vara min foto bok som jag beställde! Och när jag satt där och knåpa ihop denna boken förra veckan insåg jag att fan så dålig vi är på att knäppa kort, jag fick verkligen anstränga mig för att få ihop 25sidor med kort som faktist betyder något, jag har ju massa fest och "skit" kort, men det är ju inget man vill ha hemma i en bok:D haha! Sitter bra på datan! Så från och med nu ska jag skärpa mig och knäppa mer betydelse fulla kort! Så denna bok är mest åt hundarna:D Men även lite familje medlemmar och vänner är med:D



Nu ska jag in i duschen, sedan möta upp jossan och shoppa underkläder=)Hur fördriver ni eran härliga fredag?:D

Kommentarer
Skrivit av: annapanna

å jag känner igen det där med fotograferingen! tänkte också att jag skulle fotografera mer och började bära med mig kameran överallt men förra helgen när jag var och hälsade på en gammal kompis tog jag inte ett enda kort. glömmer liksom bort det... men lycka till med fotograferingen och shoppingen!

2010-02-05 @ 12:06:25
URL: http://savve.blogg.se/
Skrivit av: Patrik

åh en sån bok skulle jag också vilja ha! :D



sv; riktigt bra svar på frågan! nog det bästa svaret om jag ska tänka efter :)

2010-02-05 @ 13:01:07
URL: http://jagputte.blogg.se/
Skrivit av: Patrik

sv; coolt! :D

2010-02-05 @ 22:18:27
URL: http://jagputte.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall