Full aktivitet!

Har precis käkat och landat här hemma, vart en skit dålig middag:( Fan att jag äter så dåligt ibland, vet att det aldrig slutar bra men men! Ingen mat lust!!
Vi har äntligen fått hem skåpet idag, guuud det kommer bli så jävla snyggt! Så i morgon ska jag lura med mig min sambo att köpa färg!! Längtar så tills den e klart!
Att köra med släp var a pice og cake, fan jag e så jävla grym på detta med att köra bil:D Om det inte vore för att jag somna så fort jag kör själv skulle jag lätt kunna jobba som chafför av något slag! Tyvär så lider jag ju av narko-någonting som gör att bilar fungerar som sömn piller;P

Så nu ska jag öppna en flaska vin och senare dra ner till Tivoli på ett release party:D Fan så nice=)

Gör ni en fredag som denna?


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall