Godmorgon världen=)

Här är jag:D
Nä vakna i morse av att Daniel ringde och vela ha en ute dag! SÅ sagt och gjort, vi hoppa upp klädde på oss och käka, sedan gick vi och hundarna till Daniel och Linda klädde på barnen och begedde oss ut i skogen, där vart det varm choklad, chokladkaka och massa bus:D Så nu är vi alla tröttna frusna och lagom rosiga om kinderna!

Sitter nu under en filt och försöker få upp värmen. Ikväll är det ju konsert som käller:) Får väl se vad jag tycker om det, recension kommer i morgon:D En och annan öl slinker nog oxå ner! Och självklart ska jag ha mina fabulos skor på mig:D


Daniel



Jeanette(?) En till liiite proffsigare fotograf;P



Lilla SÖTA Alma!



Linda & Alma



Gabriel, Alma & Linda!

Hur har eran lördag sett ut?

Kommentarer
Skrivit av: Yasmine Lindblad

Melodifestivalen ;D och myspys med voffarna ska det bli idag tihi :D

2010-02-06 @ 16:11:09
Skrivit av: Madelene

Fin blogg!!!

2010-02-06 @ 17:14:31
URL: http://mabeline.blogg.se/
Skrivit av: Anonym

Hej, fin blogg.

Allt bra idag?

Kram

Btw: söt baby<3

2010-02-06 @ 21:11:47
URL: http://Ayye.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall