Hudvård!

Ett ämne som är skit svårt tycker jag. Plus att jag vill inte lägga ner flera tusen på lite hudkrämer och fonudation. Men nu sitter jag där iaf, jag måste ha nya hudvårdsprodukter, allt från rengöring till återfuktande och just foundation!
Min hud strular hur jag än gör, tvättar jag den dagligen så får jag kvisslor, gör jag det inte men sminkar mig så får jag kvisslor, helt ärligt skiter jaghelt i hude och sover med smink mm då är den som bäst. Haha just nu det vill säga, jag vill ju ha en porslins hund. Som är len som en baby stjärt:)

Men nu vill jag ha lite tips! Vilken Foudation tycker du är bäst? Mineral puder, flytande, på kaka?
Min hud är förövrigt MYCKET torr! Men jag funderar på att testa mineral foundation powder! Dyrt men dom hade ett provapå paket för 500 på kicks!! vad är bäst, flytande minerfoundation lr puder? 
LINIS HJÄLP;P


Finns ju Roll On


Det finns mousse


Puder



Och flytande!

Ja det är ju en djungel!!

 

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall