Jippie:D

Shit så många läsare jag har haft idag har jag aldrig haft:D Cool!! Om ni stannar kvar så lovar jag att skriva om mer interessanta saker haha:P Skriver mest skit här, men det säger ganska mycket om mig! Jag pratar mycket skit( inte om andra men om mycket ointressanta saker) :D Så ge min blogg en chans;P

Dock lite trist att så få kommenterar, fast jag e lika så ska väl bara hålla tyst!!


Ikväll är et final i Paradise hotell! Kollar ni? Vem tror ni vinner?
Jag tror jacki o hennes karl, mest för att jag har hört rykten om det! Hoppas dock på kristoffer även fast han är en riktig slyna! Dom gör inget där inne än att knulla runt!


Kommentarer
Skrivit av: Ida

jag bor en bit utanför Gbg. Tack så mycket :D

2010-02-03 @ 08:51:26
URL: http://absolutrosa.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall