Konstigt!

Precis(läs någon timme sedan) kommit hem från träning och är ny duschan och ny äten!! Så kommer Jäsper och möter mig i dörre, men en strumpa i munnen som vanligt! Så jag tar strumpan och börjar skratta!!!
Jag har aldrig någonsin stulig av någon( oki kankse på huddik marknaden då jag var 14) Men enligt strumpan så säger den något annat! Vet ej hur jag fått dom, och det är ett under att de har följt med alla flytt!

Så Alexandra Ideen läser du detta?! Så förlåt hahaha, Jag har stuligt ett par av dig:DD Börjar dock bli lite slitna, men sköna är dom;)





i morgon är det äntligen fredag! Har nog inga direkta planer men skönt ska de bli att äntligen ha babe hemma en kväll=)


Kommentarer
Skrivit av: Kajsa

Hahahaha! Vad skönt att ha ett minne av henne där nere i Skåneland =)

2010-02-04 @ 21:45:25
URL: http://kajsasundin.blogg.se/
Skrivit av: Alex

Hahaha, vad trevligt för dig, du får rama in de sedan då så du inte glömmer mig =)

2010-02-05 @ 21:15:24









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall