kväll!

Som sagt jämt dåligt bloggat då det blir helg, man har fullt upp med livet:D Men jag och bejb var på Väla idag! Jag fick min alla hjärtansdag present. Mineral-foundation(?) och mineral rouge plus borste från the bodyshop! Jag fick även lite prover på produkter och ett litet kitt med body shower & lotion & parfym, lukta jätte gott!!
Nu har vi käkat dinkelpannkakor, mycket godare än vanligt! Och jag har träningsverk i HELA kroppen, så sjukt illa haha!!!



Här är kittet



Köpte även knoppen som skall sitta på skåpet:) Syns kankse dåligt men är vit porslin med gröna detaljer! Så fin! Köpt på indiska!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall