Kvällen!

Ja nu har man tränat Power Yoga, tagit en dusch och nu ätit majskolvar och en smoothie, fortfarande hungrig dock, sjukt jobbigt men vill ju inte äta mer nu så sent! Fredrik missa bussen stackarn!

Fredrik berättade att deras hus i höganäs som du växte upp i var till salu så jag var tvungen att gå ut och kolla. Och jag hitta massa fina hus i höganäs, vill bara ha ett jobb nu så man kan köpa ett hus om man vill och hittar ett som passar, nu vågar man knappt kolla för man blir bara arg varje gång man ser ett hus rinna mellan ens fingrar=/ typikst!

Så har du ett jobb över? Jag är grymm på allt så anställ mig:D

Provade en ny färdig smoothie idag, Brämhults blåbär-hallon Mumms:D


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall