Längtar och drömmer!

Gud nu har jag fått för stor dos av hästar igen! Längtan nu efter att få rida är grymt stor, skulle göra mycket för att få bli medryttare (helst egen häst igen men det inser ju tom jag att det är omöjligt just nu). Vill så gärna träna med hästar igen, gärna få tävla i hoppning oxå, det var veeeerkligen länge sedan jag gjorde=)
Dom är bar aså underbara varelser, stora, mäktiga, starka, trogna, och kärleksfulla!! MMMmmm och doften. Det är som Jäspers tassar luktar lugn!

Minns då jag var yngre och var ute och red själv, man satt jämt och fantiserade om att jag var ridlärare eller levde på sin ridning hahaha!! Jag har dock en tendens att se sur ut då jag rider!! Fokuserad helt enkelt:D

Har tyvär inga bilder på datan på mina egna hästar jag haft så får bjuda på några på hästar jag varit skötare eller med ryttare på!


Herman Major. En underbar kille!!


Boyen står och surar just här:D

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall