Mina Nya SKOR!

Japp måste bara få skryta lite tom innan jagköpt dom! Ska få dessa utav mina föräldrar nästa vecka! Nice huh? Jag bara älskar dom!Är frpn Scorett. Fan Therese är SÅ avundsjuk på dig som jobbar där! Ja fast samtidigt glad då jag skulle ha dubbelt så mycket skor hemma än vad jag redan har haha!



Tänk dig dessa, ett par knästrumpor och en nätt blommig klänning till! I love! Tack mum and dad! Jag älskar er så, men ibland gör ni det liite enklare att älska er haha:P

Har massa fler par som jag vill köpa till våren/sommaren. Men dessa vart jag bara SÅ kär i, och passar perfekt till våren!!

Kommentarer
Skrivit av: Therese

haha ja jag har ju några fler par än vad som behövs och används :P

2010-02-21 @ 20:59:20
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall